10 اشتباهی که باید هنگام استفاده از کف شوی بخار اجتناب کنید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

10 اشتباهی که باید هنگام استفاده از کف شوی بخار اجتناب کنید
دستگاه های شستشوی کف بخار ، مانند شستشوی کوسه و تمیزکننده های مشابه کف ، چرخش کاملاً جدیدی را بر روی شستشوی کف ایجاد کرده است ، هم قدرت تمیز کردن و هم راحتی را ارائه می دهد. با این حال ، انجام برخی اشتباهات که باعث می شود بخار شکن کارایی کمتری داشته باشد یا برای کاربر خطرناک باشد ، آسان است. تمام تلاش خود را بکنید تا از این اشتباهات جلوگیری کنید.

ابتدا Mop را متصل کنید
شستشوی بخار را وصل کنید
صنوبر / خورخه گامبوا
بخار پس از اتصال به برق ، به سرعت گرم می شود. بنابراین اگر بخواهید پارچه را در حین گرم شدن بچسبانید ، پای شستشو ممکن است بیش از حد گرم شود. همچنین هنگام دست زدن به پارچه دستمال مرطوب در هنگام وصل کردن ، احتمال برق گرفتگی وجود دارد.

قبل از اینکه بخار شوی را وصل کنید ، زمان لازم را برای پر کردن مخزن آب ، باز کردن بند ناف و اتصال پارچه شستشو دهید. اتصال آن باید همیشه آخرین مرحله باشد. اگر در مراحل تمیز کردن نیاز به پر کردن مخزن آب بود ، قبل از پر کردن مجدد زمان را برای جدا کردن موتور از آن جدا کنید.

02
از 10
بیکار کردن بخار گرم
شستشوی بخار پلاگین
صنوبر / خورخه گامبوا
بعضی اوقات وقتی منتظر گرم شدن موپک می شوید حواس شما پرت می شود. به عنوان مثال ، شما آماده شروع تمیز کردن کف هستید و آن را به پریز برق متصل کرده اید ، اما سپس تلفن زنگ می خورد یا شخصی درب منزل است. اگر چنین اتفاقی افتاد ، موتور را از برق جدا کنید و بعداً به آن برگردید.

گرما خیلی سریع جمع می شود - با چند مدل چند ثانیه ای. اگر بخار شوی بیش از حد در یک نقطه باقی بماند ، بخار و گرمای زیادی را به یک منطقه کوچک وارد می کند و احتمالاً به کف آن آسیب می رساند.

03
از 10
رد شدن از خلا
جاروبرقی قبل از پاک کردن
صنوبر / خورخه گامبوا
کف ها باید قبل از اینکه بخار شوند ، وکیوم یا جارو شوند. اگر از این مرحله صرف نظر کنید ، هرگونه آلودگی سطحی ، شن ، گرد و غبار ، خرده ریزها و موها توسط بخار شوی جمع می شود و مانع توانایی آن در انجام کار خوب می شود. این شبیه شستن پنجره با پارچه کثیف است. پاک کردن بدون جاروبرقی همچنین به این معنی است که شما باید پارچه پاک کن را بیشتر مرتب عوض کنید.

04
از 10
قرار دادن هر چیز غیر از آب در مخزن
ریختن آب در مخزن
به استثنای چند مدل که عملکرد دوگانه دارند ، بخار شوی ها به طور معمول برای استفاده در کنار آب و نه چیز دیگر طراحی شده اند. بخار به تنهایی در تمیز کردن کف کار بسیار خوبی انجام می دهد. همیشه راهنمای استفاده از کتابچه راهنما را به طور کامل بخوانید.

05
از 10
تمیز کردن با پارچه کثیف
پارچه شستشوی بخار کثیف

هنگامی که شما یک طبقه بزرگ یا بیش از یک اتاق برای تمیز کردن دارید ، فقط نگه داشتن دست و پا زدن و نادیده گرفتن میزان جمع شدن خاک روی پارچه پاک کن ، وسوسه انگیز است. با این حال ، تمیز کردن با یک پاک کننده کثیف فقط باعث آلودگی اطراف می شود.

به همین دلیل ، بهتر است یک یا دو پارچه موپ یدکی در دست داشته باشید تا در صورت لزوم پارچه تازه ای بپوشید. هنگام تعویض پارچه پاک کن ، به یاد داشته باشید که ابتدا موتور را از برق جدا کنید.

06
از 10
استفاده از بخار شوی در کفهای سخت یا لمینت
کف لمینت

هشدار برای تولیدکنندگان بخار شوی معمولاً در مورد استفاده از بخار شوی در کف "بدون مهر و موم" نیست ، یک جهت مبهم است. واقعیت این است که چیزی به عنوان کف کاملاً مهر و موم شده یا کف لمینت وجود ندارد. اکثر کف های چوب سخت با پلی اورتان ، یک لایه مقاوم در برابر رطوبت ، تمام می شوند. با این حال ، حتی شکاف های مویی بین تخته ها با اتمام برطرف نمی شوند ، بنابراین چوب را در معرض رطوبت و به خصوص بخار قرار می دهد. </s></s>

کفپوش لمینت از تخته های از پیش ساخته شده تشکیل شده است و درزهای بین تخته ها مهر و موم نشده اند. درزها می توانند بخار را به هسته مواد کفپوش ، که در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر است ، برساند.

همچنین از استفاده از بخار شوی در هر نوع کف پوش که نباید آب گرم روی آن باشد یا روی کاشی های چسب دار با گوشه های بلند کننده خودداری کنید.

07
از 10
تمیز کردن دیوارها با بخار شوی
نمای نزدیک از یک دیوار

در حالی که استفاده از بخار شوی برای شستن دیوارها فکر بدی به نظر نمی رسد ، بخار داغ می تواند باعث حباب ، پوست یا بلند شدن رنگ شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، ممکن است به دیوار خشک یا سایر مواد زیر رنگ نیز آسیب برساند.

08
از 10
تمیز کردن خیلی نزدیک به وسایل حمام سرد
پاک کردن بخار در نزدیکی توالت
توالت های چینی سرد و سایر وسایل در صورت قرار گرفتن در معرض بخار گرم ، ممکن است ترک بخورند. شستشو را روی زمین و از تماس مستقیم با فیکسچر دور نگه دارید.

 

09
از 10
نگهداری بخار شوی با پارچه کثیف یا مرطوب
پاک کردن پارچه استفاده شده از بخار شستشو

گذاشتن یک دستمال تمیز خیس هنگام نگهداری موپ ، می تواند باعث ایجاد کپک شود و همچنین باعث خراب شدن سر پارچه می شود. بنابراین ، همیشه باید پارچه را پس از سرد شدن mop بردارید. خوب است اگر می خواهید دفعه بعدی که به آن نیاز داشتید ، پاک کن آماده غلت زدن باشد ، پارچه تمیز اضافه کنید. شستن فوری پارچه کثیف به پاک شدن لکه ها قبل از شروع به کار کمک می کند.

10
از 10
شستن پارچه های پاک کن با نرم کننده یا ورق خشک کن پارچه ای
ورق های خشک کن و غلاف های لباسشویی بیشتر لنت های بخار شوی را می توان در واشر با وسایل مشابه رنگ تمیز کرد ، اما باید آنها را در هوا خشک کرد. بسیاری از پد موپینگ ها از نوع میکروفیبر هستند که در صورت شستشو با نرم کننده پارچه یا ورق خشک کن ، آسیب می بینند.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: